Baby in de koelkast
Een Belgisch stel heeft vandaag een kind gekregen. Zegt de ene Belg tegen de andere “Ik heb de kleine net in de koelkast gelegd” vraagt de andere Belg “Is het daar dan niet te koud voor dat kind?” antwoordt de eerste Belg “Nee, want ik heb netjes de deur dichtgedaan”
Grap waardering: 6.4/10
(47 stemmen)
Leuke grap? Verzend een fop SMS!
- 1 Belg en een spiegel
- 2 Geëxecuteerd worden
- 3 Fruitmand mee naar bed?
- 4 Wat betekend BELG?
- 5 Stapel kranten
- 6 Belgen met een spiegel
- 7 Altijd trotse Belgen
- 8 Groepsverkrachters
- 9 Niet alweer dat beleg
- 10 Vliegtuig stort neer
- 11 Hoofd in het verband
- 12 Belgen op de wallen
- 13 Belgen winnen WK?
- 14 2 paraplu's en 3 mensen
- 15 Hoeveel Belg grappen
- 16 Dronken thuiskomen
- 17 Een lenzenkistje
- 18 Pastoor naar de kerk
- 19 Wedstrijdje doen?
- 20 Brood bij de bakker
- 1 100 stukken fruit
- 2 Niet alweer dat beleg
- 3 Twee Belgische boeven
- 4 Groepsverkrachters
- 5 Op weg naar Antwerpen
- 6 Handgranaat gooien?
- 7 Landmijnen begraven
- 8 Geëxecuteerd worden
- 9 Sjefke de Belg
- 10 Raket lanceren
- 11 Een Belg die denkt?
- 12 Een Belg met sex tekort
- 13 Flinke slok whisky
- 14 Zuinige Nederlanders
- 15 Reparateur deurbellen
- 16 Pastoor naar de kerk
- 17 Hoeveel Belg grappen
- 18 Prachtige berenvel
- 19 Voor de eerste keer
- 20 Wedstrijdje doen?