Op weg naar Antwerpen
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen maar als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg “Als we nou een bus jatten,dan kunnen we naar Antwerpen rijden. ” “Ja” zegt de andere Belg “maar durf jij zo'n bus te jatten? ” “Ikke wel” zegt de ene Belg weer: “als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in.” De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar.
Eindelijk, na anderhalf uur, komt de Belg met een bus naar buiten rijden. “Waar bleef je nou zo lang? ” vraagt zijn maat. “Nondeju” zegt de Belg “de bus naar Antwerpen stond helemaal achterin. ”
Grap waardering: 7.5/10
(80 stemmen)
Leuke grap? Verzend een fop SMS!
- 1 Flinke slok whisky
- 2 Een Belg die denkt?
- 3 Naast elkaar lopen
- 4 Prachtige berenvel
- 5 Twee Belgische boeven
- 6 Fruitmand mee naar bed?
- 7 Reparateur deurbellen
- 8 Wedstrijdje doen?
- 9 Belgen op de wallen
- 10 Stroomstoring
- 11 Hondendrol op straat
- 12 Een Belg met sex tekort
- 13 Niet alweer dat beleg
- 14 Vliegles in helikopter
- 15 Belgen winnen WK?
- 16 Brood bij de bakker
- 17 Zuinige Nederlanders
- 18 Nieuwe rekruten
- 19 Belgische moeder
- 20 Blokker thermosfles
- 1 100 stukken fruit
- 2 Niet alweer dat beleg
- 3 Twee Belgische boeven
- 4 Groepsverkrachters
- 5 Op weg naar Antwerpen
- 6 Handgranaat gooien?
- 7 Landmijnen begraven
- 8 Geëxecuteerd worden
- 9 Sjefke de Belg
- 10 Raket lanceren
- 11 Een Belg die denkt?
- 12 Een Belg met sex tekort
- 13 Flinke slok whisky
- 14 Zuinige Nederlanders
- 15 Reparateur deurbellen
- 16 Pastoor naar de kerk
- 17 Hoeveel Belg grappen
- 18 Prachtige berenvel
- 19 Voor de eerste keer
- 20 Wedstrijdje doen?