Lekker broodje SubWay
Vandaag ging ik even lekker een broodje halen bij de SubWay. Kom ik nog geen 10 minuten later terug, staat een agent een bon uit te schrijven. Dus ik zeg “Meneer agent, dat gaat zomaar niet”. Dus ik begin te schelden tegen die agent, geeft die me gewoon nog een bon. Mongool die je er bent… het bandenprofiel… achterlijke debiel… niet binnen de lijn geparkeerd… en zo ga ik en agent nog wel even door. Na een tijdje schelden is er nog amper ruimte onder de ruitenwissers en besef ik me dat het geen zin heeft...
Ik geeft het op en loop door naar mijn eigen auto om de hoek.
Grap waardering: 7.8/10
(286 stemmen)
Leuke grap? Verzend een fop SMS!
- 1 Jonge meiden scoren
- 2 Gabber bij de slager
- 3 Casino in Amsterdam
- 4 Je krijg van mij 400 euro
- 5 Soldaten onder boom
- 6 Op weg naar huis
- 7 Bejaardentehuis in brand
- 8 Twee hoeren
- 9 Kom je vanavond langs?
- 10 Zou het passen?
- 11 Ben ik een rookworst?
- 12 Steek hem erin
- 13 Gehandicapten plaats
- 14 Bonen en een dildo?
- 15 Gekke patient is dood
- 16 Klaas belt een taxi
- 17 Hans word altijd gepest
- 18 In een tunnel
- 19 U bent bezopen meneer
- 20 Halve dag te leven
- 1 Nachttrein naar Rome
- 2 Schattige knuffels
- 3 Lekker broodje SubWay
- 4 Bonen en een dildo?
- 5 De elektrische stoel
- 6 Kijken of het nog lukt?
- 7 Op weg naar huis
- 8 Guinness world records
- 9 Bungeejumpen?
- 10 Inbreker zoekt geld
- 11 De blinde buurman
- 12 Zoon in de gevangenis
- 13 Verboden goederen
- 14 Regelrechte nachtmerrie
- 15 U ZULT lopen!
- 16 Lelijk schilderij
- 17 5 spruitjes tegelijk
- 18 Kom je vanavond langs?
- 19 Soldaten onder boom
- 20 De witte vinger stam